Alweer 2 maanden in het mooie Zuid-Afrika - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Kelly Attema - WaarBenJij.nu Alweer 2 maanden in het mooie Zuid-Afrika - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Kelly Attema - WaarBenJij.nu

Alweer 2 maanden in het mooie Zuid-Afrika

Door: Kelly Attema

Blijf op de hoogte en volg Kelly

02 April 2015 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Daar was ik weer even! Het is alweer een poosje geleden sinds ik voor het laatst iets van me heb laten horen. Op dit moment is alles van school afgerond. De eindpresentatie hebben we dinsdag gehad en alle verslagen zijn ingeleverd. De komende maand staan de projecten stil, want het is tijd voor vakantieeeee!

De afgelopen weekenden ben ik hier in de buurt gebleven. Het eerste weekend naar East London geweest. Een aquarium bezocht, met leeuwtjes geknuffeld en verder een beetje terrasjes gepakt. Het weekend daarna hier in Port Alfred gebleven om het lokale uitgaansleven op zaterdag te ontdekken. Lekker met de locals gedanst in de club, snorts en de volgende dag uitslapen in het zonnetje op het strand. Vorig weekend was er een golf feest in Alicedale, hier zijn studenten geplaatst die de wildlife minor doen (in the middle of nowhere, tussen de slangen, jakkes). Erg geslaagd feestje gehad, lekker gedanst en gek gedaan. Eigenlijk viel het een beetje te vergelijken met een ouderwetse stapavond in Nederland.

De eerste 2 maanden zitten er dus alweer op! Het is echt voorbij gevlogen. Heel veel mooie dingen gezien, beleefd en leuke mensen ontmoet. Helaas zijn er ook een aantal die alweer naar huis gaan de komende dagen, super jammer! Op dit moment ben je pas een beetje gewend aan de omgeving en cultuur , leer je alle mensen echt goed kennen wat het super gezellig maakt op campus (soms wat te gezellig haha!).

De komende 4 weken dus vakantie, met heeeeeeeeeel veel reizen op de planning. Zaterdag beginnen we eerst met 5 meiden aan een reis naar Lesotho, Drakensbergen, Sani pas, Durban and Coffee bay. Daarna even snel naar huis om te wassen en dan pap, mam en Keanu ophalen van Port Elizabeth om de garden route met hun te doen. Een hele drukke vakantie maar vast 1 om nooit te vergeten. Dus ik houd het nu even kort, na de vakantie heb ik genoeg lange verhalen!

• 02 April 2015 - 17:01

Daniëlle:

Hi Kelly!
    Lekker op reis, geniet ervan! Je gaat hele mooie dingen zien! :)
    Groetjes aan je ouders en Keanu.
    Liefs