De laatste loodjes - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kelly Attema - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Kelly Attema - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Kelly Attema

Blijf op de hoogte en volg Kelly

31 Januari 2015 | Nederland, Leeuwarden

Het avontuur naar Zuid-Afrika komt nu heel dichtbij! Inmiddels is het al bijna een maand geleden dat ik mijn laatste werkdag heb gehad (damn wat lijkt dat lang geleden!) zodat ik me volledig kon focussen op het afronden van school en de voorbereidingen voor de reis. De afgelopen 2 weken ook al lekker vrij geweest van school. De eerste week ging echt super traag met de laatste voorbereidingen, op dat moment wilde ik het liefste meteen al op het vliegtuig stappen. Afgelopen week heb ik al veel afscheid genomen van vriendinnen, collega’s en familie waardoor de week is omgevlogen. Veel vriendinnetjes zijn nu ook definitief uit Leeuwarden verhuisd, waardoor de studententijd hier in Leeuwarden toch echt is afgelopen. Hoewel ik er natuurlijk super veel zin in heb, begint het besef nu steeds meer te komen dat ik een half jaar weg ga. Ik ga hier zoveel lieve en leuke mensen missen, en daarnaast word er natuurlijk ook een periode afgesloten.

Maaaaar, het word vast en zeker een super gave tijd die ik ook voor geen goud wil missen! Ondanks het besef heb ik er natuurlijk super veel zin in! Op dit moment ben ik nog maar 6 daagjes in Nederland en worden de komende dagen ook super druk met nog meer afscheid nemen en natuurlijk het belangrijkste.. Mijn koffer inpakken! Mij kennende word dit nog een hele strijd... 6 maanden kleding en schoenen in maar 20 kilo!

Nou luitjes, ik ga nog maar even genieten van de tijd die ik hier nog heb! I keep you posted!

  • 31 Januari 2015 - 19:47

    Sigrid:

    wordt vast een onvergetelijke tijd! we reizen straks een beetje met je mee...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Kelly

Actief sinds 11 Jan. 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 3783

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 05 Juli 2015

Zuid Afrika

Landen bezocht: